11.23.2008

Nu despre asta este blogul meu

Scopul acestui blog nu este de a face reclama sau de a posta raspunsuri la alte bloguri. Cel putin in momentul de fata nu vreau ca blogul meu sa aibe acest scop. Ceea ce postez mai jos este pentru simplul fapt ca nu ma pot abtine sa raspund unei acuzatii nefondate si public replica pe blogul meu, pentru ca pe blogul http://colegiul-cosbuc-abuzuri-buciu-ilinca.blogspot.com/ nu am putut raspunde inca, dar mai incerc. Acest post ar fi trebuit sa fie un raspuns la articolul '' Directoarea liceului George Cosbuc 'in concediu medical' (campanie electorala pentru clientela politica)''.
BLOGUL MEU are ca scop in momentul de fata postare unuor ganduri, trairi exprimate in scris sau a unor citate care imi plac.

REPLICA MEA LA UNUL DINTRE ARTICOLELE DE PE BLOGUL http://colegiul-cosbuc-abuzuri-buciu-ilinca.blogspot.com/:

Buna!
Observ ca ai sters anumite comentarii trimise ca raspuns la acest articol deorece nu sustineau punctul tau de vedere si poate te deranjau.Intr-adevar acele raspunsuri la care ma refer erau trimise de la 'anonimi'. Unul dintre ele, era trimis de mine.Daca doresti sa stii cine a postat, ok nu am nici o problema cu asta. Numele meu este Catalina, sunt fosta eleva a colegiului Cosbucul, generatia 2008. Daca ai nevoie de mai multe informatii ma poti contacta oricand pe noul meu blog si iti voi raspunde atata timp cat cererile tale legate de personalitatea mea au relevanta. Dar mi se pare...nepoliticos poate, ca vrei sa stii cine iti comenteaza parerile, din moment ce tu nu iti dezvalui decat numele care poate fi unul pus la intamplare. Cu aceasta ocazie, tin sa mentionez ca numele pe care l-am folosit pentru blogul meu este un 'pseudonim' care imi place, dar cum am mai spus nu am nimic de ascus legat de cine sunt. Desii se pare ca tu ai, deorece facand anumite acuzatii nefondate cred si eu ca ai de ce.

REVENIND LA ARTICOLUL POSTAT...Ca fosta eleva si ca persoana care a cunoscut-o pe doamna directoare Ilinca Buciu, nu cred ca dansa s-a implicat vre-o data intr-o campanie politica, si cu atat mai mult a incercat sa influenteze parerea cuiva sau sa atraga beneficii personale. Si asa cum AR TREBUI SA FACI SI TU!!! o sa imi sustin punctul de vedere.

In primul rand, pe perioada a patru ani petrecuti in colegiul Cosbuc, au avut loc alegerile pentru primaria capitalei si ceea de sector. Acest lucru s-a intamplat chiar la inceputul verii acestui an (2008). Ca eleva si persona cu drept de vot pot sustine ca nu am vazut IN INCINTA LICEULUI nici un afis electoral. In curtea liceului sau pe peretii cladirilor acestuia nu am vazut nici un afis electoral. Exista posibilitatea ca la intrarea in curtea liceului (unde oricine din afara putea avea acces) sa fi fost lipite afise electorale. Dar, prin absurd, daca ar fi fost lipite afise oriunde in scoala, ce relavanta ar fi avut? Pentru ca in liceu se afla doar un numar mic (in comparatie cu cel al tuturor persoanelor care pot vota) de elevi majori si profesori.

In al doilea rand, ''panourile de un sfert de miliard de lei pentru lipirea anunturilor din scoala'' nu sunt amplasate cu acest scop, ci cu scopul de a comunica cu elevi. Din cate pot spune eu, in scoala existau anul trecut 2 panouri pe care erau postate anunturi legate de discutiile/deciziile luate in consiliul elevilor si de concursuri,olimpiade la care elevii puteau participa. Niciodata in decursul celor patru ani de liceu nu am vazut in incinta unitatii de invatamant afise electorale.

In al treilea rand, asa zisele panouri, care costa 25.000.000 (ron) sau 2.500 (rol) SAU un sfert de miliard de lei, nu cred ar putea exista la vre-unul dintre preturile mentionate. Autoarea se contrazice in 2 dintre posturile sale privind suma cheltuita pentru achizitionarea panourilor: ''Buciu Ilinca, a deturnat 100.000.000 lei din aceste fonduri si a cumparat ... 4 panouri de rumegus, ce-i drept vopsite cu alb si cu 4 rotite''- post-ul ‚‚Abuzurile directoarei Buciu Ilinca in Colegiul National Bilingv George Cosbuc’’ si in post-ul la care raspund sustine ''panourile de un sfert de miliard de lei pentru lipirea anunturilor din scoala''. Daca totusi ar exista panouri care sa poata fi cumparate la unul dintre cele 2 preturi, nu ced ca actuala doamna directoare le-ar cumpara; cred ca ar fi fost posibila o ancheta in aceasta privinta si pana acum s-ar fi luat masuri; daca ai facut publica aceasta stire si asa cum tu ai aflat din surse sigure (din moment ce sustii sus si tare aceasta idee), nu ai fi fost singura care s-ar fi scandalizat probabil; de gestiunea banilor scolii nu se ocupa numai doamna Ilinca Buciu, ci si doamna directoare adjuncta Amalia Rosca si doamna administrator si alte persoane; daca tot ai aflat din asa surse sigure pretul panourilor de ce nu mentionez si sursele si de ce nu te decizi asupra pretului? pentru ca intre cele doua preturi mentionate este o diferenta de un zero, care inseamna destul de mult.

In al patrulea rand, daca in scoala s-au postat afise electorale unde sunt POZELE care sa sustina afirmatia facuta... traim in era in care informatia circula repede... Ai putu filma liceul si curtea scolii si nu ai putut face poze cu afisele? Cat despre 'Dupa ce a oferit contracte generoase de sute de milioane firmelor din clientela politica' aceleasi intrebari, sau mai bine zis, poti dovedi?

In al cincilea rand, deoarece o cunosc pe doamna directoare pot afirma ca nu si-a exprimat preferintele politice fata de elevii sau nu i-a indemnat pe acestia sa sustina un anumit partid/persoana politica. Cat despre gripa declarata 'pentru a putea servi clientela politica in aceste clipe grele pentru tara' pot sustine (si nu cred ca sunt singura) ca Ilinca Buciu era prezenta la scoala si bolnava uneori, doar pentru a-si face nesfarsita datorie de director.

In incheiere,imi exprim parerea de rau daca te-am plictisit prea tare draga Elena, dar asta e modul meu de a-ti demonstra cum se sustine o afirmatie pe care o faci publica. Asa cum mai spune si altcineva mai sus, nu in 5 randuri se face o acuzatie. Si poate o si susti data viitoare. Nu am timpul si rabdarea necesara sa raspund la absolut toate posturile tale, dar dintre cele afisate pana acum acesta mi s-a parut cel mai nefondat dintre toate. Defapt, nici nu stiu de unde si pana unde campanie electorala in Cosbuc, cand nu cred ca a existat vreodata asa ceva.

Si ca sa nu uit.... poti sa stergi acest comentariu de cate ori vrei, pentru ca este salvat in calculatorul meu, si o sa am grija sa ii dau 'copy', 'paste', 'postati un comentariu' de cate ori observ ca l-ai sters. Iar ca sa nu iti simti molestata liberatea prea tare,o sa pun acest comentariu si pe blogul meu si o sa fac trimitere la link-ul acesta. Iar, ca sa nu iti faci prea multe probleme, da, mi-a placut viata de liceu din Cosbuc si personalitatea Ilincai Buciu, DAR consider ca nu exista perfectiune si sunt constienta ca exista si mici probleme in Cosbuc, dar nu ceea ce sustii tu aici nefondat.

Ps: imi cer scuze daca exista gresili de scriere in acest comentariu scris la o ora tarzie si in care am avut prea multe de spus.

2 comments:

Anonymous said...

Da, am postat si eu mai multe coment-uri, dar in mod "surprinzator"
nu au aparut.

Acesta este comentariul meu:
"Dragi parinti ingrijorati care cititi acest blog,
stiu ca acest comentariu va fi lung,
dar va rog sa aruncati macar o privire prin el
si sa va lamuriti ca liceul Cosbuc nu este deloc
asa cum este prezentat fara argumente in acest blog.


Fac parte din colectivul de elevi al liceului Cosbuc
si pot sa spun fara nici o problema ca toata lumea
s-a obisnuit cu pauzele de 5 min si am invatat
cu totii cum sa ne impartim timpul astfel incat
sa avem timp sa mergem si la toaleta
si sa si mancam.
Nici un elev nu mananca cate un sandwitch
in fiecare pauza si merge la toaleta in fiecare pauza,
sa fim seriosi.

Acum sa spun si pentru restul dintre posturile tale,
pt ca mi-am scris comentariile cu anonim
si probabil o sa le stergi.

1. panourile
Nici in cele mai bolnave vise nu o sa vezi tu
4 panouri de rumegus cu 4 rotite sa coste
100 de milioane sau jumate de miliard de lei
(ca vad ca inca nu te-ai decis; te incurci in propriile
minciuni)
Cu acei multi bani de care zici tu
s-au cumparat scaune noi pt toate clasele,
calculatoare pt ambele laboratoare de informatica,
ca sa nu mai mentionez costurile de administrare
a cladirii si curtii: sapun lichid pt toalete,
detergent cu care sa spele femeile de servici pe jos,
sacii de gunoi care se pun in cosurile de gunoi
si asa mai departe.

2. locul pt fumat
Acele imagini puteau fi filmate oriunde,
nu in liceul cosbuc. Ca fapt divers,
liceul cosbuc are toate usile de acces albe,
deci ce ai filmat tu acolo era clar din alta parte.

3. afisele electorale
Asta chiar e cusuta cu ata alba, vorba mamei mele.
Acel panou de la intrarea in liceu cu
"Scoala libera de coruptie" isi are locul
foarte bine meritat acolo, asa ca, te rog,
nu mai incerca sa murdaresti numele liceului
fara rost. De cand sunt eu in liceu nu am vazut
niciodata afise electorale nici in cladire, nici in curte
si nici nu am auzit sa fi existat asa ceva vreodata.

4.scoala fara acoperis
In liceul nostru nu exista o camera precum
cea din prima fotografie din acel post.
Acoperisul este in stare perfecta,
nu am avut niciodata probleme cu el.
Si mai lasa panourile alea, ca deja si-a dat toata lumea
seama ca afirmatiile pe care le-ai facut NU AU CUM
sa fie adevarate.

5. Concediul medical al D-nei Ilinca Buciu
Atributiile si obligatiile unei directoare
(mai ales ale unei directoare a unui liceu
precum Cosbuc) sunt nenumarate. Tu nu ai cum
sa intelegi, pentru ca nu ai fost niciodata director,
asa ca te rog sa nu vorbesti in necunostinta
de cauza.
Am vazut-o de nenumarate ori pe doamna Buciu
la liceu si racita cobza, pt ca nu isi permitea
sa isi ia concediu deoarece avea
foarte multe indatoriri.
Daca acum si-a luat concediu medical,
zic ca foarte bine a facut. Merita si dansa
un pic de odihna si sa stea cateva zile
departe de prezenta ta. Ii doresc din toata inima
sa se insanatoseasca.

Concluzie:
1. Doamna Ilinca Buciu este cea mai competenta
si mai buna(ca personalitate, ca suflet) directoare
din cate am cunoscut pana acum si nu imi imaginez
Cosbucul fara dansa. Stiu ca elevii o iubesc
si o pretuiesc si eu, facand parte din colectivul
de elevi al liceului, pot sa spun ca am
un mare respect pentru dansa.
2. Cosbuc este cel mai tare liceu din tara,
dupa parerea mea, si sunt foarte bucuroasa
ca am ales acest liceu.
3. Din moment ce tu ai facut publicitate negativa
liceului, dand nastere la zvonuri nefondate,
m-am gandit sa fac si eu
un pic de publicitate pozitiva:
Toti cei care sunteti in scoala primara
sau care aveti copii in scoala primara,
optati pentru scoala generala Cosbuc.
Avantaje:
-intensiv engleza
-multe cluburi la care se pot inscrie
-profesori competenti
-o directoare care isi asculta elevii
-petrecerea de Halloween organizata
de elevii scolii generale
-festivitate de absolvire a clasei a 8a cu robe

Toti cei care sunteti in scoala generala
sau care aveti copii in scoala generala,
optati pentru liceul Cosbuc.
-bilingv engleza
-posibilitatea de a alege dintre diferite ore optionale
-consiliu al elevilor care discuta direct
cu doamna directoare
-nenumarate cluburi si posibilitati de voluntariat
-examenul Cambridge de limba engleza(CAE)
(care este valabil toata viata si este recunoscut
international) pentru avansati la pret cu reducere
special numai pt liceul cosbuc
-curs de pregatire pt examenul CAE
-oferte de studii de la facultati din alte tari
din Uniunea Europeana(reprezentantii acelor facultati
vin in romania la liceul nostru, unde isi prezinta
oferta elevilor din clasele a 11a si a 12a)
-atestat la limba engleza
-profesori competenti
-la profilul Real(mate-info) exista posibilitatea
de a da atestat la informatica

Colegiul National Bilingv "George Cosbuc"
este un liceu de elita, nu numai cand vine vorba
de Lb. Engleza, ci si de alte materii.

Cine nu ma crede este invitat la liceu
sa vada muntele de diplome acumulate
de elevii liceului la diferite materii, sau sa caute
pe internet rezultatele la BAC si sa vada
ce rata de promovabilitate a bacului a avut
acest liceu.

Pentru "Elena":
Am o totala lipsa de respect pentru tine
inca de cand a fost discutia cu montatul camerelor
de luat vederi pe holuri si in curte, cand ai incercat
sa manipulezi elevii la ore ca sa iti ia partea.
In caz ca nu stiai, elevii din Cosbuc nu sunt prosti
deloc si au vazut imediat prin ce ai vrut tu sa faci
atunci. Cred ca cu asta ti-ai dat seama ca stiu
cine esti de fapt, cum, de altfel, stiu mai toti elevii
cosbucului. Nu am sa iti dau numele aici
pentru ca nu esti demn de consideratie.
Am postat acest comentariu doar pentru a-i lamuri
pe parintii ingrijorati care citesc fabulatiile
pe care le-ai scris pe acest blog.
Ceea ce nu inteleg eu este de unde vine aceasta ura
a ta pt dna Buciu?? De unde?? Chiar te rog
sa imi raspunzi la acest comentariu pentru ca
aceasta ura a ta si dorinta de a o discredita pe dansa
si, prin asta, chiar liceul Cosbuc,
mi se pare total nefondata(as fi folosit alt cuvant,
dar atunci ai fi avut motiv sa imi stergi comentariul).

P.S.: Numele de Mihaela este, evident, un pseudonim.
Asa cum autorul acestui blog nu si-a dat numele,
nu mi-l voi da nici eu, doar ca eu fac acest lucru
pentru a ma asigura ca autorul acestui blog
nu imi va cauza probleme la scoala.

Dupa cum a spus si Catalina, mai sus,
poti sa stergi acest comentariu de cate ori vrei,
"Elena". Eu intru de mai multe ori pe zi pe internet
si voi reposta comentariul de cate ori il vei sterge,
deoarece acum il am salvat in calculator.
Buna idee, Catalina!"


Tin sa mentionez din nou ca majoritatea celor din cosbuc cunosc identitatea acestei "Elena", dar nu-i voi dezvalui numele.

Pot doar sa spun ca este un "el" si, precum am zis si in comentariu, nu este prima data cand incearca sa o discrediteze pe dna directoare. A incercat intai cu elevii la ore, dar nu i-a mers, asa ca acum incearca sa otraveasca mintile perintilor.

Anisia said...

Mai scuteste-ne cu escroaca ta care a jefuit cosbucul cu tupeu si zimbete. Sa cumperi porcariile alea la superpret si apoi sa te pretinzi mama corectitudinii si directoare cinstita e de cacao.